26.09.12

Uzdāvini man


30 comments:

  1. Beidzot viens sakarīgs pants! ~Kristaps Ainakūtis

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar pantu es domāju visu dzejoli kopumā. Dzejnieki žargonā tā mēdz saukt visu dzejoli. Tēli diezgan ekspresīvi un valoda atraisītāka. ~Kristaps Ainakūtis

      Dzēst
    2. Nu jau pēdējie 4 dzejoļi ir šādi.

      Dzēst
  2. Interesanti, kurš/-a labo pareizrakstības kļūdas?

    AtbildētDzēst
  3. Mums visiem dzīvē ir savi atšķirīgie stāsti. tie ir bijuši uz augšu un uz leju, bet es biju vairāk izpostīts, kad mans līgavainis, ar kuru mēs satikāmies jau 5 gadus, teica, ka mums ir jāatsakās no mūsu attiecībām, es savā dzīvē neesmu pieredzējis tādas sāpes, kādas es šajā dienā jutu. Es jautāju, ko es izdarīju nepareizi, bet viņš teica, ka viņš ir noguris. Pēc 3 mēnešu ilgas šķiršanās es sastapos ar dāmas liecību, kura runāja labas lietas par priekšnieka dodoru burvestības ritentiņu, kura daudziem cilvēkiem palīdzēja atjaunot mieru un mīlestību savās mājās, t. tiešām mīlu savu vīrieti un vēlos, lai viņš atgriežas manā dzīvē, tāpēc es sazinos ar priekšnieku dodoru un paskaidroju pats, pēc dažām konsultācijām man teica, kāda ir problēma un kā rīkoties, lai atjaunotu manas attiecības, es visu prasīju no manis un pēc burvestība tika izdarīta, mans līgavainis ar mani sazinājās, un mēs tagad esam laimīgi precējušies. Ja jums nepieciešama īstas burvestības palīdzība, varat paļauties uz galveno dodoru, un es ticu, ka jums būs iemesls atkal pasmaidīt. viņš var arī palīdzēt jums nosūtīt e-pastu: Chiefdodoru@gmail.com vai WhatsApp: +2349015088017. Mans brīnums bija tikšanās ar šo vareno cilvēku Ijaja, es esmu tik pateicīgs

    AtbildētDzēst
  4. Mani sauc Kathy, es vēlos liecināt par lielo burvestību, ko sauca par galveno dodoru, mans vīrs un es esam precējušies jau 5 gadus, mums nav bērna, un ārsts mums teica, ka es nevaru dzemdēt, jo man ir dzemde sabojāta nepareizas zāļu receptes dēļ, tas mani satrauca, un mans vīrs nebija laimīgs, tāpēc viņš nolēma apprecēties ar citu meiteni un šķirties no manis. Es biju tik skumji, ka es par to pastāstīju savam draugam, viņa man pastāstīja par spēcīgu burvestību viņa e-pasta adrese, es nekad tam tik ļoti neticu, kaut arī es tikko nolēmu pamēģināt, un viņš man teica, ka paies 24 stundas, lai atgūtu vīru pie manis, un es palikšu stāvoklī. Es šaubījos par viņu 3. dienā, kad mans vīrs atgriezās man un raudāja, viņš teica, ka vairs nevēlas šķirties 5 nedēļas pēc tam, kad ārsts apstiprināja, ka esmu stāvoklī. Viņš var arī jums palīdzēt, sazinieties ar viņu šodien. E-pasts: Chiefdodoru@gmail.com vai WhatsApp +2349015088017

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki, visi, man ir Kellija, esmu tik ļoti pārņemts ar prieku, pateicoties galvenā dodoru burvestībai. Mans vīrs dažus gadus atpakaļ atstāja mani citai sievietei, un es biju ļoti izpostīta, jo es nekad viņam nedarīju neko sliktu, es paliku kopā ar saviem diviem bērniem un darbs, kas maksā maz. es gandrīz atteicos, līdz tiešsaistē redzēju liecību par priekšnieku dodoru, un es nolēmu ar viņu sazināties. es viņam izskaidroju savu problēmu, un viņš mani pārliecināja, ka pēc 48 stundām es redzēšu pozitīvu rezultātu, pārsteidzošā kārtā atnāca mans vīrs dienu pēc burvestības, lūdzot man piedot viņam un apsolot nekad nepamest. mans vīrs ir atgriezies jau 6 mēnešus, un mums nekad nav bijuši nekādi jautājumi, priecājos, ka es nešaubījos par galveno dodoru, jo viņš noteikti var atrisināt jebkuru problēmas ar ātru palīdzību varat arī sazināties ar viņu pēc palīdzības tūlīt. E-pasts: Chiefdodoru@gmail.com vai WhatsApp: +2349015088017

    AtbildētDzēst
  6. Kā es atguvu savu vīru ... Esmu tik satraukti dalīties savā liecībā par īstu burvestību, kas atgrieza manu vīru pie manis. Tagad mēs ar vīru esam precējušies apmēram 6 gadus. Mēs bijām laimīgi apprecējušies ar diviem bērniem, zēnu un meiteni. Pirms 3 mēnešiem es sāku pamanīt kādu dīvainu viņa uzvedību un pēc dažām nedēļām uzzināju, ka mans vīrs redz kādu citu. Viņš sāka atgriezties mājās vēlu no darba, gandrīz vairs nerūpējās par mani vai bērniem, dažreiz viņš iziet un pat neatgriežas mājās apmēram 2-3 dienas. Es darīju visu iespējamo, lai novērstu šo problēmu, bet viss bez rezultātiem. Es kļuvu ļoti noraizējusies un man vajadzēja palīdzību. Vienu dienu pārlūkojot internetu, es atradu vietni, kurā tika ieteikts, ka priekšnieks dodoru var palīdzēt atrisināt laulības problēmas, atjaunot izjukušās attiecības un tā tālāk. Tātad, es jutu, ka man vajadzētu viņu izmēģināt. Es sazinājos ar viņu un pastāstīju savas problēmas, un viņš man teica, kas man jādara, un es to izdarīju, un viņš man uzrakstīja burvestību. Pēc 48 stundām mans vīrs pienāca pie manis un atvainojās par izdarītajiem pārkāpumiem un apsolīja to vairs nekad nedarīt. Kopš tā laika viss ir atgriezies normālā stāvoklī. Mana ģimene atkal dzīvo laimīgi. Visu paldies priekšniekam dodoru. Ja jums ir kādas problēmas, sazinieties ar viņu un es jums garantēju, ka viņš jums palīdzēs. Viņš jūs nepievils. jūs varat WhatsApp viņam +2349015088017 vai nosūtīt viņam e-pastu: Chiefdodoru@gmail.com

    AtbildētDzēst
  7. Labdien visiem sazinieties ar citu cilvēku rakstītu liecību par to, kā Dr Fayosa palīdz viņiem atjaunot salauztās laulības un attiecības, un viņš ir palīdzējis tik daudziem cilvēkiem atgūt bijušos mīļākos, kā viņi vēlas, es esmu vientuļš divu zēnu vecāks vairāk nekā 6 gadus mans bijušais vīrs mani pameta un turpināju dzīvot kopā ar citu sievieti es esmu bijusi viena ar bērniem, bet dziļi sirdī es vēlos, lai kādreiz viņš atgrieztos pie manis, jo es viņu tik ļoti mīlu, meklējot palīdzību tiešsaistē, es satieku ārstu kad mēs ar Dr Fayosa sazinājāmies ar viņu, un es viņam izskaidroju visu savu problēmu, un viņš man pastāstīja visu, kas jādara, lai es 48 stundu laikā varētu atgūt savu bijušo vīru, es izdarīju visu, ko viņš man teica, un, lūk, pēc 24 stundām piezvanīja mans bijušais vīrs un samierinies ar mani tagad mēs dzīvojam laimīgi kopā, un es viņu tik ļoti mīlu. Ja vēlaties veiksmīgi atgūt savu bijušo vai saskarties ar neauglības problēmu, sazinieties ar šo lielisko vīrieti Dr Fayosa pa e -pasta adresi: (Fayosasolusionhome@gmail.com) vai tieši vietnē whatsapp +2348151918774

    AtbildētDzēst
  8. Kad es atradu Dr Ilekhojie, man bija ļoti nepieciešams atgriezt savu bijušo mīļāko. Viņš mani pameta citas sievietes dēļ. Tas notika tik ātri, un man nebija nekādas teikšanas par situāciju. Viņš mani vienkārši pameta pēc 3 gadiem bez paskaidrojumiem. Es sazinājos ar Dr Ilekhojie, un viņš man pastāstīja, kas man jādara, lai viņš varētu man palīdzēt, un es darīju to, ko viņš man lika, pēc tam, kad es nodrošināju to, ko viņš gribēja, viņš veica izlīguma rituālu, lai palīdzētu mums atgriezties kopā. Neilgi pēc tam, kad viņš izpildīja savu rituālu, mans draugs atkal sāka man rakstīt īsziņas un jutās šausmīgi par to, ko viņš tikko man pārdzīvoja. Viņš teica, ka esmu viņa dzīvē vissvarīgākā persona, un viņš to tagad zina. Mēs pārvācāmies dzīvot kopā, un viņš bija atvērtāks man nekā iepriekš, un viņš sāka pavadīt vairāk laika ar mani nekā iepriekš. Kopš Dr Ilekhojie man palīdzēja, mans partneris ir ļoti stabils, uzticīgs un man tuvāks nekā iepriekš. Es ļoti iesaku Dr Ilekhojie ikvienam, kam nepieciešama palīdzība. Šeit viņa e-pasta adrese; gethelp05@gmail.com WhatsApp numurs: +2348147400259

    AtbildētDzēst
  9. Man šobrīd nav daudz ko teikt, nevis pateikt paldies Dr Ilekhojie par mani un manu ģimeni izglābšanu no nabadzības. Man patīk spēlēt loteriju, bet liela laimesta man vienmēr ir problēma. Es nekad neaizmirsīšu dienu, kad sazinājos ar Dr Ilekhojie, kura loterijas burvestība padarīja mani par 880 000 000 tūkstoš dolāru laimestu, tikai iedodot man drošus laimesta skaitļus 3 dienu laikā, lai spēlētu loteriju pēc tam, kad viņš man bija sagatavojis loterijas burvestību. Mans finansiālais stāvoklis ir mainījies uz visiem laikiem, un pēc 5 loterijas spēlēšanas gadiem esmu sācis dzīvot savu sapņu dzīvi. Paldies, Dr Ilekhojie, ka esmu ļoti pateicīgs par visu, ko esat darījis manis un manas ģimenes labā. Lai iegūtu plašāku informāciju par Dr Ilekhojie, varat viņam piezvanīt vai nosūtīt ziņojumu, izmantojot WhatsApp ar +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  10. Es dalos ar šo liecību partneriem, kas cieš savās attiecībās, jo pastāv ilgstošs risinājums. Mans vīrs atstāja mani un mūsu 3 bērnus citas sievietes dēļ uz 2 gadiem. Es centos būt stiprs tikai savu bērnu dēļ, bet nevarēju kontrolēt sāpes, kas moka manu sirdi. Es biju ievainots un apmulsis. Man bija vajadzīga palīdzība, tāpēc es veicu nelielu izpēti internetā un atklāju vietni, kurā es redzēju, ka Dr Ilekhojie, burvestības zinātājs, var palīdzēt atgūt mīļākos un šķirtos pārus. Es sazinājos ar viņu, un viņš mūsu vārdā veica samierināšanas burvestību. Man par pārsteigumu tieši pēc trim dienām mans vīrs atgriezās mājās. Tā mēs atkal samierinājāmies un ģimenē valdīja daudz mīlestības, prieka un miera. Lai meklētu risinājumus, varat arī sazināties ar Dr Ilekhojie, spēcīgu burvestību. E-pasts (gethelp05@gmail.com) vai tieši Whats App: +234814740025

    AtbildētDzēst
  11. Es apsolu Dr Ilekhojie, ka dalīšos ar manu liecību visā pasaulē, ja viņš varētu atgriezt manu draugu pie manis, un viņš man ir pierādījis, ka ir īstais vīrietis šim darbam, atgriežot manu draugu pēc šķiršanās. Es dalos ar šo brīnišķīgo liecību, lai citi varētu redzēt un saņemt palīdzību no Dr Ilekhojie un saglabāt jūsu laulību vai attiecības. Mans draugs mani pameta pirms mēneša, un viņš devās prom ar citu sievieti, kura ir 10 gadus vecāka par viņu. Es lasīju internetā, kā Dr Ilekhojie ir palīdzējis vairākiem cilvēkiem atgūt mīlestību. Es nolēmu to izmēģināt, tāpēc sazinājos ar Dr Ilekhojie un izskaidroju viņam savas problēmas, un viņš izpildīja burvestību, kas atgrieza manu draugu 3 dienu laikā. Jūs varat sazināties ar Dr Ilekhojie pa e-pastu: gethelp05@gmail.com vai WhatsApp +2348147400259. Liels paldies, Dr Ilekhojie, un es esmu ļoti pateicīgs

    AtbildētDzēst
  12. JEs esmu tik sajūsmā, ka mana salauztā laulība ir atjaunota. “Mēs nesen samierinājāmies, lai gan tas bija grūti. Tagad ir pagājis vairāk nekā mēnesis, un šķiet, ka viss ir atgriezies normālā stāvoklī. Viņš ir sācis pret mani labāk izturēties, un tas ir bijis dziedināšanas process mums abiem. Murgs, kas ilga gandrīz 3 gadus pirms mūsu šķiršanās, beidzot ir beidzies. It kā mēs būtu iemīlējušies no jauna! Mēs abi esam atstājuši pagātni aiz muguras un cenšamies virzīties uz priekšu – un pirmo reizi pēc ilga laika nākotne izskatās daudz gaišāka. Es nevaru izteikt vārdos, cik pateicīgs esmu Dr Ilekhojie! Tas ir tā, it kā mēs beidzot esam no jauna atklājuši tās lietas viens otrā, kas lika mums vispirms iemīlēties. Paldies, Dr Ilekhojie, ka izglābāt manu sabojāto laulību un atdeva manu vīru atpakaļ pie manis! Ja jums ir problēmas ar laulību, sazinieties ar Dr Ilekhojie pa e-pastu: (gethelp05@gmail.com) vai zvaniet/Whatsapp (+2348147400259)

    AtbildētDzēst
  13. Tas ir paredzēts ikvienam, kurš joprojām rūpējas par sava bijušā atgūšanu. Es rakstu, lai novērtētu Dr Ilekhojie labo darbu, kas man nesen palīdzēja, es nevarēju dzemdēt PCOS dēļ, es biju tik sagrauta, mans vīrs pēc tam atstāja mani uz citu sievieti uz gandrīz 1 gadu. Es daudz raudāju un pat mēģināju izdarīt pašnāvību. Pēc tam, kad internetā ieraudzīju kādas sievietes komentāru par to, kā viņai palīdzēja Dr Ilehojie, es arī nolēmu sazināties ar viņu, lai saņemtu palīdzību, jo es gribēju tikai atgūt savu vīru un pārliecināties, ka man ir bērns ar Mans vīrs. Dr Ilekhojie iedeva man garšaugus un atkal apvienoja mani ar manu vīru. Šodien man ir grūtniecības mēnesis, un mēs esam atkal kopā un laimīgi. Vai attiecībās jums ir nepieciešama palīdzība, piemēram, dzīvesbiedra atgūšana vai slimības izārstēšana, E.T.C. Sazinieties ar Dr Ilekhojie un saņemiet pozitīvus rezultātus.
    E-pasts: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    AtbildētDzēst
  14. Es tikai vēlos pateikt paldies visiem, kas mani atbalstīja šo gadu garumā. Mans stāsts par to, kā es laimēju Powerball loterijā 45,4 miljonus dolāru, ir nedaudz stāsts. Jau 3 gadus spēlēju Powerball biļetes, kopš man palika 25 gadi. Pirmo biļeti nopirku savā 25. dzimšanas dienā. Todien man bija ļoti paveicies, jo biju sazinājies ar Dr Ilekhojie, lai palīdzētu man ar Powerball uzvarējušajiem numuriem. Man patiešām bija tā lieliskā sajūta, ka es skatījos kamerā, vēlēdamās tai pamirkšķināt. Es izdarīju tikai nelielu daļu no tā un uzticējos viņam. Viņš man iedeva numurus pēc tam, kad es kopā ar to izspēlēju pāris citas biļetes par 25 USD. Es pārbaudīju savu biļeti pēc laimesta ienākšanas tiešsaistē un redzēju, ka skaitļi ir pareizi, ieskaitot Power play. Es kliedzu 15 minūtes, jo tas likās kā sapnis. Es biju laimējis 6,4 miljonus dolāru. Paldies, Dr Ilekhojie Nu, viņa e-pasts ir gethelp05@gmail.com, un jūs varat arī zvanīt vai Whatsapp viņam pa tālruni +2348147400259

    AtbildētDzēst
  15. Es ļoti ilgu laiku spēlēju loterijas un man nekad nav paveicies. Es satiku draugu, kuram es sūdzējos par savu nespēju laimēt taustāmu summu, un viņš mani iepazīstināja ar Dr Ilekhojie, kurš palīdzēja viņam loterijā un laimēja 200 000 USD. Es sazinājos ar viņu caur viņu, un viņš man apliecināja, ka es laimēšu lielu laimestu, tiklīdz viņš izpildīs loterijas burvestību manā vietā. Viņš lūdza man dot viņam 48 stundas, lai viņš saņemtu visu, kas nepieciešams manai loterijas burvestībai, tāpēc es gaidīju 48 stundas, un viņš man uzdeva dabūt biļeti atkarībā no tā, cik daudz mana sirds izvēlas. Es nopirku Powerball biļeti un kļuvu par miljonāru, kad pienāca izloze. Tagad man ir pietiekami daudz naudas, lai izveidotu savu uzņēmumu pēc tam, kad biju gandrīz bez pajumtes. Paldies, Dr Ilekhojie, es esmu pateicīgs. Es atstāju viņa kontaktpersonu šeit ikvienam, kam nepieciešama veiksme, lai uzvarētu. Zvaniet viņam +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  16. Kad es atradu Dr Ilekhojie, man bija ļoti nepieciešams atgriezt savu bijušo vīru. Viņš mani pameta citas sievietes dēļ, un es paliku neziņā. Tas notika tik ātri, un man nebija nekādas teikšanas par situāciju. Viņš mani vienkārši pameta pēc 6 laulības gadiem, bez paskaidrojumiem. Es sazinos ar Dr Ilekhojie, izmantojot viņa e-pastu, un viņš veica samierināšanas burvestību, lai palīdzētu mums atkal satikties. Mazāk nekā 48 stundu laikā pēc šīs burvestības mans vīrs sāka man zvanīt un jutās šausmīgi par to, ko viņš tikko man pārdzīvoja. Viņš teica, ka esmu viņa dzīvē vissvarīgākā persona, un viņš to tagad zina. Mūsu attiecības tagad ir spēcīgas un stabilas. Paldies, kungs, par darbu, ko izdarījāt manā labā. Jūs esat Dievs, kas sūtīts, lai atjaunotu izjukušo laulību un attiecības. Es ļoti iesaku Dr Ilekhojie ikvienam, kam nepieciešama palīdzība. Viņa e-pasts: (gethelp05@gmail.com) Varat arī viņam lietot Whatsapp pa tālruni +2348147400259

    AtbildētDzēst
  17. Esmu izmēģinājis dažādus pareizrakstības ritentiņus. Daži no viņiem man nekad neatbildēja pēc tam, kad es samaksāju, un bija acīmredzami krāpnieki, daži man patiešām darbojās, bet dažu iemeslu dēļ tas nedarbojās. Tad es redzēju video vietnē you-tube ar personu, kura pieminēja, ka viņai ir rezultāti ar Dr Ilekhojie. Neskatoties uz aizdomām un visu, ko es biju piedzīvojis, viņš man patiešām parādīja, ka ir patiess. Uzticēšanās viņam, iespējams, ir labākais lēmums, ko jebkad esmu pieņēmusi dzīvē, jo mans bijušais vīrs atgriezās trīs dienas pēc tam, kad Dr Ilehojie izpildīja atkalapvienošanās burvestību. Es pavadīju daudz laika, vēloties, lai es varētu iegūt vēl vienu iespēju kopā ar savu vīru, un Dr Ilekhojie man palīdzēja to izdarīt, un mēs tagad esam laimīgi kopā. Sazinieties ar Dr Ilekhojie, ja jums nepieciešama līdzīga palīdzība kā man. Zvaniet viņam +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  18. Mēs nesen samierinājāmies, lai gan tas bija grūti. Tagad ir pagājis vairāk nekā mēnesis, un šķiet, ka viss ir atgriezies normālā stāvoklī. Viņš ir sācis izturēties pret mani labāk, un tas ir bijis dziedināšanas process mums abiem. Murgs, kas ilga gandrīz 2 gadus pirms mūsu šķiršanās, beidzot ir beidzies. It kā mēs būtu iemīlējušies no jauna! Mēs abi esam atstājuši pagātni aiz muguras un cenšamies virzīties uz priekšu – un pirmo reizi pēc ilga laika nākotne izskatās daudz gaišāka. Es nevaru izteikt vārdos, cik pateicīgs esmu Ilekhojie! Tas ir tā, it kā mēs beidzot esam no jauna atklājuši tās lietas viens otrā, kas lika mums vispirms iemīlēties. Visas bažas un stress ir vienkārši pazudušas. Paldies, Dr Ilekhojie, ka izglābāt manu izjukušo laulību un atdeva manu vīru pie manis!”. Es un mans vīrs atkal dzīvojam laimīgi kopā.. Viss, pateicoties Ilekhojie. Viņa e-pasts. E-pasts: (gethelp05@gmail.com) Zvaniet vai Whatsapp +2348147400259

    AtbildētDzēst
  19. Es biju tik apmulsusi un sagrauta, kad vīrs mani pameta bez vārda, man viņu ļoti vajadzēja atpakaļ, jo es viņu tik ļoti mīlēju. Tāpēc mans draugs mani iepazīstināja ar šo vareno vīrieti, kurš lika viņas vīram atgriezties mājās pēc 5 mēnešu šķiršanās, tāpēc es sazinājos ar viņu, un viņš sola, ka pēc mazāk nekā 72 stundām Aksels atgriezīsies pie manis. Kad es izdarīju visu, ko viņš lūdza, piezvanīja mans vīrs, kurš bija atteicies ar mani runāt un sāka raudāt, ka ir pieļāvis kļūdu, izejot no mājām. Es biju laimīga, jo es un Aksels esam kopā kopš bērnības, un aiziešana no viena no otras sāpināja mūs abus. Tagad esmu laimīgs, jo viņš ir atgriezies mājās un viss ir vienkārši ideāli. Ja jums ir kādas attiecību problēmas, es ieteikšu sazināties ar Dr Ilekhojie un iegūt godīgus rezultātus. Tālāk ir norādīta viņa kontaktinformācija, kas viņam nosūtīta WhatsApp: +2348147400259 E-pasts: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  20. Esmu sazinājies ar vairākiem spiritistiem. Pēc samaksas man nekas nelīdzēja, un daži bija acīmredzami krāpnieki. Tad es redzēju komentāru šajā vietnē ar personu, kura minēja, ka viņai ir rezultāti ar Dr Ilekhojie. Neskatoties uz aizdomām un visu, ko es biju piedzīvojis, viņš man patiešām parādīja, ka ir patiess. Uzticēšanās viņam, iespējams, ir labākais lēmums, ko jebkad esmu pieņēmusi dzīvē, jo mans bijušais vīrs atgriezās 48 stundas pēc tam, kad Dr Ilekhojie izpildīja samierināšanas burvestību. Es pavadīju daudz laika, vēloties, lai es varētu iegūt vēl vienu iespēju kopā ar savu vīru, un Dr Ilekhojie to padarīja iespējamu, un mana sirds ir piepildīta ar prieku. Sazinieties ar Dr Ilekhojie, ja jums nepieciešama tāda pati palīdzība kā man. Sazinieties ar viņa tālruni +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  21. “Mēs nesen samierinājāmies, lai gan tas bija grūti. Tagad ir pagājis vairāk nekā mēnesis, un šķiet, ka viss ir atgriezies normālā stāvoklī. Viņš ir sācis izturēties pret mani labāk, un tas ir bijis dziedināšanas process mums abiem. It kā mēs būtu iemīlējušies no jauna! Mēs abi esam atstājuši pagātni aiz muguras un cenšamies virzīties uz priekšu – nākotne izskatās daudz gaišāka. Es nevaru izteikt vārdos, cik pateicīgs esmu Ilekhojie! Tas ir tā, it kā mēs beidzot esam no jauna atklājuši tās lietas viens otrā, kas lika mums vispirms iemīlēties. Paldies, Dr Ilekhojie, ka izglābāt manu salauzto laulību un atgriezāt mieru manā sirdī. Es atkal jūtos dzīvs un mana ģimene ir nokomplektēta, Viss pateicoties Ilekhojie. Sazinieties ar viņu, lai atjaunotu savu laulību. Whatsapp/Zvaniet +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  22. Labrīt, mani sauc Ahmads Asnuls Brunejs un es dzīvoju latvijā. Vēlos runāt par Dieva labestību manā dzīvē pēc tik daudzu mēnešu mēģinājuma saņemt aizdevumu internetā, un es tiku izkrāpts, tāpēc es biju izmisumā iegūt aizdevums no likumīga aizdevēja tiešsaistē, tad es redzēju komentāru no drauga, vārdā Valters Čads, un viņš runāja par šo likumīgo aizdevuma kompāniju, kurā viņš saņēma aizdevumu ātri un viegli bez jebkāda stresa, tāpēc viņš mani iepazīstināja ar dāmu, vārdā kundze. Julian Hoffman, kurš kontrolē uzņēmumu ar nosaukumu Loan Credit Institutions, tāpēc es pieteicos aizdevuma summai 75 000,00 dolāru apmērā ar zemu procentu likmi 2%, tāpēc aizdevums tika apstiprināts un iemaksāts arī manā bankas kontā. tas bija veids, kā es varēju saņemt aizdevumu, lai uzturētu savu salauzto biznesu, kā arī apmaksātu rēķinus, tāpēc iesaku ikvienam, kurš vēlas ātri un viegli saņemt aizdevumu, sazināties ar viņu Aizdevuma uzņēmumam pa e-pastu: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) / vai Whatsapp: +393512114999, lai saņemtu jebkāda veida aizdevumu, kas jums nepieciešams, paldies, ka izlasījāt manas dzīves lieliskāko atsauksmi.

    AtbildētDzēst
  23. Labas ziņas!!! Sveiki visiem. Mani sauc Arabella, un es ceru, ka visiem bija laba diena. Esmu par to ļoti apmierināts, tāpēc es vēlos, lai visi zinātu, ko pravietis (prophetsolutiontemple@gmail.com) izdarīja manis un manas ģimenes labā. Man bija laimīga un klusa laulība ar diviem bērniem, kas vecāki par 5 gadiem. Mans vīrs bija pārāk burvīgs un gādīgs. Bet viss kļuva skābs, kad mans vīrs sāka to nolikt malā un atgriezties mājās vēlu vakarā. Es nekad nezināju, ka viņam ir romāns ar citu sievieti, viņš pārstāja pievērst uzmanību man un bērniem. Bija patiesi postoši un sirdi plosoši redzēt, kā mīlestība attālinās no mūsu ģimenes. Es sūdzējos savam draugam, kurš iepazīstināja mani ar pravieša risinājumu, kurš viņai palīdzēja, kaut kad es par to šaubījos, bet, tā kā es biju izmisusi, es sazinājos ar viņu, izstāstīju viņam visu, teicu, ka viņš palīdzēs glābt manu laulību un atgriezīs manu vīru man 48 stundu laikā. Es to izdarīju un nodrošināju to, ko viņš lūdza, un viss!!!!!! Mans vīrs kādu nakti atnāca mājās raudādams, atvainodamies. Tas bija kā brīnums, it kā agrāk tas būtu burvīgs. Esmu tik laimīga, ka viņš palīdzēja glābt manu laulību, pateicoties pravieša risinājumam.

    Necieš, kad ir risinājums. Jūs varat sazināties ar viņu, izmantojot: (prophetsolutiontemple@gmail.com)

    .Viņš var arī palīdzēt ar sekojošo:


    (1) JA VĒLATIES, LAI JŪSU BIJUŠĀ draudzene / DRAUGS ATGRIEZTIES PIE JUMS

    (2) Ja vēlaties, lai jūsu laulātais ATGRIEZTIES

    (3) JA VĒLATIES TIKT PAaugstināts AMATĀ

    (4) Ja vēlaties, lai jūsu vīrietis vai sieviete mīlētu tikai jūs

    (5) JA VĒLATIES BĒRNU (sterilu/sterilu)

    (6) JA VĒLATIES BŪT BAGĀTS

    (7) Ja vēlaties, lai vīrs/sieva būtu tavs uz visiem laikiem

    (8) Laulības aizkavēšanās

    (9) JA VĒLATIES UZVARĒT TIESAS LIETU

    (10) Laulības saistības

    (11) JA NESPĒJAT apaugļot SIEVIETI (sterilu)

    (12) izārstēt visu veidu slimības

    (13) pilnīga HIV/AIDS izārstēšana
    Un vēl...

    Sazinieties ar viņu tūlīt: (prophetsolutiontemple@gmail.com).
    vari viņam arī rakstīt ar šo whatsapp numuru..+2348073001706.

    AtbildētDzēst
  24. STEIDZAMS UN EFEKTĪVS MĪLESTĪBAS RAKSTU RAKSTS, LAI PALĪDZĒTU ĻOTI ĀTRI ATGŪT BIJUŠO MĪLĒTĀJU WHATSAPP: +2347054019402
    Es vēlos pateikt paldies DR WALE par labo lietu, ko viņš ir izdarījis manā labā, lai gan neesmu pārliecināts, vai šis ir labākais forums, lai parādītu manu prieku un laimi par to, ko viņš ir izdarījis manā labā, bet es nevaru noslēpt laimi un mans prieks, tāpēc man ir jādalās tajā ar cilvēkiem, mana laulība izjuka pirms aptuveni gadiem, un es centos visu, kas bija manos spēkos, bet bez rezultātiem. Es redzēju ziņu un atsauksmi par labajām lietām, ko DR WALE ir darījis, tāpēc nolēmu to izmēģināt. lai gan viņš vienmēr ir aizņemts vīrietis, bet kad viņš atbildēja uz manu WhatsApp, viņš man deva nedēļas, lai mana laulība tiktu atjaunota, tāpat kā viņš teica, ka mana laulība ir atjaunota kopš tā laika es esmu laimīgs un dzīvoju laimīgi, esmu tik pateicīgs DR WALE . jūs vienmēr varat WhatsApp/Viber: +2347054019402 VAI E-pasts: drwalespellhome@gmail.com

    AtbildētDzēst
  25. Paldies par visu, Dr Makha! Pēc tam, kad es sazinājos ar jums, lai palīdzētu man pārtraukt šķiršanos no vīra, mans vīrs pārtrauca aizpildīt šķiršanās dokumentus, un tagad viss ir daudz labāk. Kā jūs teicāt, viss šķiršanās process ir atcelts, sliktā sieviete, kas radīja problēmas manā laulībā, ir pametusi manu vīru, un tagad mēs esam ļoti laimīgi kopā. Es dalos šajā dzīves pieredzē ar visiem, kas saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem attiecībās, laulībā vai jebkurā citā jautājumā. , jūs varat sazināties ar Dr Makha, izmantojot WhatsApp +1(815)564-3618
    Viņa pārvalda šādas burvestības:
    * mīlestības burvestības
    * kāzu burvestības
    * naudas maģija
    * skaista burvestība
    * laimes burvestība
    * Seksa pievilcības burvestības
    * AIDS izārstēšanas maģija
    * Kazino ala
    * Noņemtas nolādētās alas
    * Aizsardzības burvestība
    * loterijas maģija
    * Laimes burvestības
    * Auglības burvestība
    * Telekinēzes gredzens 💍
    E-pasts: makharituals@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    AtbildētDzēst
  26. PALDIES DR ISIKOLO (https://isikolotemple.com), kas NĀC MANĀ GLĀBJĀ MANĀS Ļaunākajās mirkļos.
    Mans vīrs un es pēdējos 6 mēnešus esam cīnījušies ar laulības problēmām, un es maz nezināju, ka mūsu jebkad radušos problēmu pamatā ir ģimene. Problēmas saasinājās, un viņš galu galā pārcēlās no mājas. Es biju viena ar savu meitu un dzīve bija nožēlojama bez viņa man blakus. Es darīju visu iespējamo, lai izbeigtu problēmas, bet bez rezultātiem. Tāpēc man bija jāmeklē palīdzība, kā rezultātā es sazinājos ar DR ISIKOLO. Tāpat kā es vienmēr esmu vēlējies, viņš dzirdēja manu saucienu un nāca man palīgā. Viņš atrisināja problēmas, kas mums bija, un mēs ar vīru atgriezāmies kopā, un mani joprojām pārsteidz, kad 2 dienu laikā saņemu rezultātu, kā viņš solīja. Ja jums ir problēmas ar savu partneri, sazinieties ar viņu tūlīt, un viņš arī jūs nepievils, jo ir uzticams un uzticams. Jūs varat izlasīt atsauksmes un sazināties ar viņu viņa vietnē vai e-pastu viņam: isikolosolutionhome@gmail.com vai īsziņu, izmantojot WhatsApp: +2348133261196

    AtbildētDzēst